woensdag 7 april 2010

waarover praten wij?

Er zijn een aantal zaken waarover ik in deze blog zou kunnen praten: over mijn echtscheiding (recent), over mijn nieuwe te verbouwen appartement (een hoop werk en ergernis), over mijn werk (gaat gelukkig redelijk goed), over mijn hobby (schilderen - komt na ruim een half jaar weer op gang).
Het eerste onderwerp lijkt mij een no go area. Het tweede misschien interessant voor anderen die ook op stel en sprong een eigen appartement moeten fatsoeneren. Het derde is al interessanter voor iemand anders: zeker nu het door mij en een tweede redactrice samengestelde boek Een open zenuw. Hoe wij ons de Tweede Wereldoorlog herinneren binnenkort op 19 april wordt gepresenteerd in Nieuwspoort in Den Haag. Het vierde is zou ook wel belangwekkend kunnen zijn als verhaal over een voortdurende trial and error die het maken van kunst nu eenmaal is.
In ieder geval zal ik mijn berichten onder vier kopjes gaan ordenen: huis, werk en kunst. En dan - maar dat is tijdelijk - over mijn ervaring met de nieuwe media, onder het kopje... nieuwe media.

1 opmerking:

  1. Mooie foto van jou! De kleuren passen heel goed bij elkaar, geel/oranje-tinten en blauw.
    Ik hoor veel over jouw kunst, ik zou er graag wat van willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen