zondag 11 april 2010

nieuwe media en enkele volgpersonen

Ik wordt gevolgd door Zijdebloem m/v... En verder door drie vrouwelijke collega's. Ik zal me op mijn beurt bij al mijn volgers/volgsters - volgpersonen? - als volgpersoon aanmelden - bij één deed ik dat al. Dan heb ik tenminste een nieuwe stap gedaan in de cursus. Ik vond toch (opnieuw) de aanwijzingen van mijn coach niet erg duidelijk - trouwens ook niet die van de cursus zelf. Als ik het goed begrijp moet ik doorgaan op dezelfde weg: dat wordt dan een 'ontdekkingstocht' genoemd! Hmmm! Ik weet wel spannender ontdekkingstochten! Het valt me wel op dat geen van mijn volgpersonen zijn/haar gezicht toont. Ik blijf dus ook nog maar even anoniem.

4 opmerkingen:

  1. Hi Madelon,
    Je hebt helemaal gelijk! Heb direct een foto aan mijn blog gekoppeld. :) De komende week is het de bedoeling dat we de blogs delen, dit om iedereen in de gelegenheid te stellen hieraan te wennen. (Het moet ook niet te snel gaan, toch?) Als je behoefte hebt aan extra input dat is het wellicht leuk om kennis te maken met het extra-ding deze week van Bram: http://bramenning.wordpress.com/2010/04/08/citaat-dropbox-heeft-mijn-leven-veranderd/
    Volgende week gaan we aan de slag met RSS. Ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen.
    groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps: Sorry, zie dat mijn foto nog steeds anoniem blijft in jouw volgerslijstje. Hopelijk verandert dat nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn foto blijft ook anoniem in het volgerslijstje. teleurstellend ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig, mijn foto is wel te zien bij de Volgers, terwijl ik nou juist geen foto van mijzelf geplaatst heb!
    Madelon, Zijdebloem is iemand die op haar kamer naar hele mooie zijden bloemen kijkt. Jij vond vorige week dat je vanaf mijn plek het beste uitzicht op de bloemen had. Dat inspireerde mij om dit pseudoniem te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen