vrijdag 23 april 2010

nieuwe chaos

Nu ben ik helemaal in de aap gelogeerd! Ik weet niet meer hoe ik een nieuwe tekst kan maken op mijn blog! Dat heb je als je een week niets meer doet (en net een nieuwe compu van de zaak hebt gekregen). Ook had ik al iets met netvibes gedaan - maar daar weet ik nu ook niets meer van. Kortom: ik ga in het weekeinde nog eens rustig kijken of het allemaal wel zin heeft. Ik zei al tegen Petra dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in al dat nieuws: eigenlijk interesseert mij het nieuws dat voortdurend 'aangeboden' wordt helemaal niet! Hullep!

Dag allemaal, fijn weekeinde!

Madelon

1 opmerking:

  1. maar lieve Madelon, je hoeft toch ook geen nieuws te volgen? volg gewoon al je collega's, dat is hopelijk al een dagtaak als iedereen weer wild begint te bloggen. En er zijn vast ook nog wel wat collega-kunstenaars waar je van op de hoogte wil blijven. By the way, kijk naar mijn plaatje bij je volgers : verberg mezelf achter een kind en een helm, maar ben niet meer helemaal anoniem!

    BeantwoordenVerwijderen